Ознаке

среда, 11. фебруар 2015.

Sanjati krv, menstruaciju


  • Sanjati svoju krv - svađa ili nesuglasice sa bliskim rođacima. 
  • Sopstvena krv na odeći - nepromišljen postupak bliske osobe koji može narušiti reputaciju ili upropastiti novac osobe koja sanja.
  • Ako devojka sanja krv na rublju, a nije menstruacija - momci je ne doživljavaju kao privlačnu devojku ili će joj partner najaviti skori rastanak.
  • Krvarenje iz usta - porodica ili prijatelji će vam izneti svoje zamerke a vi ćete morati braniti svoje stajalište. Ne upotrebljavajte reči zbog kojih biste se mogli kajati.
    Šta znači sanjati krv?
  • Pljuvati krv - zdravstveni problemi, pre svega psihička premorenost i malodušnost. Ako imate zdravstvene probleme koje već neko vreme zanemarujete, sad je pravo vreme da posetite lekara.
  • Žena sanja da muž pljuje krv - nije sasvim iskren prema njoj, nešto krije, moguće je da je neveran ili mu je potrebna neka promena.
  • Iskašljavati krv - oprezno sa strancima, izbegavati sumnjive pozive nepoznatog muškarca.
  • Krvarenje desni - griža savesti, preteran i bespotreban strah i briga za porodicu.
  • Krv na licu - materijalni dobitak, neočekivana zarada, raskoš. Pravo vreme za sklapanje poslova koji će se svi redom dobro završiti i doneti materijalnu korist.
  • Krv na glavi - očekujte pritisak pretpostavljenih ili nekog na visokim funkcijama. Predstoji vam borba da ostvarite svoja prava. Za ženu može značiti da muškarac nije zadovoljan njenim radom, izgledom, načinom na koji odgaja decu i sl. Pritisak iz stvarnog života se oslikava i u snovima. Potreban vam je odmor, nazovite prijatelje i malo se zabavite.
    Šta znači sanjati menstruaciju?
  • Krv iz očiju - razočaraćete se u blisku osobu kojoj ste u potpunosti verovali ili će se desiti obmana koju ćete jako teško prihvatiti.
  • Krv iz ušiju - dobre vesti, buđenje snage i energije, pozitivan završetak odavno započetih poslova, ili dobre vesti od rođaka iz daljine.
  • Sanjati menstruaciju - simbol čišćenja i obnove, novi početak, nova faza u privatnom ili društvenom životu.
    Šta znači sanjati krv?
  • Ako menstruaciju sanjaju stariji ljudi, simbol dobrog zdravlja i dugog i srećnog života.
  • Ako menstruaciju sanja devojka - spremna je za materinstvo ali se u stvarnosti ne usuđuje o tome ni razmišljati.
  • Menstruaciju kod žene sanja muškarac - nekontrolisana snaga i velika strast, Potreba za ženskim društvom.
  • Šta znači sanjati krv?
    Muškarac sanja da ima menstruaciju
    - moguće je da nije zadovoljan odnosima sa partnerkom, gasi se strast, žena nije zainteresovana. Takođe označava ljubomoru.
  • Trudnica sanja da ima menstruaciju - naročito dobar san, Znači da je sa njenim zdravljem sve u redu a beba će se roditi zdrava i vesela, brz i bezbolan porođaj.
Još tumačenja u različitom kontekstu možete naći na Šta znači sanjati menstruaciju?

Za približnije tumačenje takođe možete u komentarima opisati detalje svog sna.
Lep pozdrav :)
alhemija snova


16 коментара:

  1. Сањао сам да имам рак и да пљујем крв

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. **Nije dobar san. Ako imate ikakvih tegoba, dobro bi bilo da posetite lekara. Ako vas nešto već dugo pomalo muči, a odgađate ili zbog nedostatka vremena ili zbog neodgovornosti, sad je pravo vreme da se posvetite sebi i svom zdravlju.
      **Moguće je da vam ljudi nepotrebno crpe snagu. Ne morate raditi za druge, naročito ako vam pomoć nije uzvraćena.
      **Ako je krv isprljala odeću - nemojte olako ukazivati poverenje novim poznanicima.

      Избриши
    2. sanjao sam umrlu zenu koja me odgajila kako kaslje do besvesti i pljuje krv u maramicu.Inace i u zivotu je kasljala

      Избриши
  2. Sanjala sam da moram primati tri dana po bocu krvi,treceg dana sam se probudila . . .

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. **San se odnosi na budućnost i može se tumačiti u smislu porodičnih i u smislu ljubavnih odnosa.
      **Porodični odnosi - možete očekivati rođake iz inostranstva ili daleke rođake za koje čak niste ni znali da postoje. U početku ćete biti oduševljeni i dobro ćete se zabaviti, ali kako poslovica kaže "Svakog gosta za tri dana dosta." Ipak nastojte izbeći neprijatne scene jer će gosti prije ili kasnije svakako otići a ponudiće da vam uzvrate gostoprimstvo.
      **Ljubavni odnosi - *Ako ste u vezi ili braku - u roku od tri dana bi mogao nastupiti ozbiljan razgovor koji će trajno izmeniti odnose. Da li je to dobro ili loše - zavisi samo od vas. Preispitajte svoje želje i jasno iznesite stavove i očekivanja. *Ako ste u potrazi za partnerom - u roku od tri dana ćete upoznati simpatičnu osobu suprotnog pola koja će izazvati burne emocije i strast. Međutim, nemojte se nadati ozbiljnoj vezi, makar dok osobu dobro ne upoznate, jer ljubavi koje ovako burno planu najčešće brzo i sagore. Ako spadate među one kojima nisu strani slobodniji ljubavni odnosi - uživajte u vreloj avanturi.

      Избриши
  3. Sanjala sam krv na vesu ,a trudnica sam .sta znaci to

    ОдговориИзбриши
  4. Sanjala sam da sam trudna, pritom sam veoma mlada, imam 15 godina. Porodila sam se, ne znam kako, i rodila cetiri bebe(deca su izgledala starije mozda 3. 4 god), dva decaka i dve devojcice. Prvo mi je sve izgledalo normalno, mom drugu(sa kojim ne govorim) sam napisala da sam trudna, ali vrlo brzo sam se pokajala zato sto sam mislila da ce nekome reci. Posle sam pocela da placem i da govorim majci da zelim da damo nekome decu, ali ona nije htela(videla sam da imam menstruaciju).

    ОдговориИзбриши
  5. Sanjam da imam odljev i da me neko probada nožem i po stomaku krv i na usta i ja gledam sebe u ogledalu kako krv teče a moj muž sjedi kraj mene i smije se. Šta znači tolika krv?

    ОдговориИзбриши
  6. Sanjala sam da sam dobila menstruaciju, a vec danima me boli jajnik a pri tom mi kasni menstruacija koja inace n8je redovna?

    ОдговориИзбриши
  7. Sanjala sam svog supruga kako me vodi za ruku a u drugoj ruci nosi sekiru i sece se njome po glavi i curi mu krv iz tih rana.

    ОдговориИзбриши
  8. Sanjala sam kako mi jedna crvena suza lije iz desnog oka (to je bila krvna suza) i kako posle mi se uzrokuje rak na oku. Posle toga sve vidim kroz neku maglu (sa desnim okom). Kada mi je tekla krvna suza niz obraze, mogla sam samu sebe da vidim kao u ogledalu...

    ОдговориИзбриши
  9. Sanjao sam da lezim najverovatnije u bolnici na krevetu i da me povezuju na kesu sa krvlju da primim transfuziju, uglavnom osecao sam u snu slabost...jeziv san zar ne...

    ОдговориИзбриши
  10. sanjala sam da mi je na papiru nakon mokrenja bilo krvi(u snu san rekla da mi je to sluzni cep-onako ne bas svijetle boje vise malo tamnije)inace termin poroda mi tocno za 30 dana

    ОдговориИзбриши
  11. Sanjala sam da sam udarila strasno nemirno, a meni nepoznato dete, kome je od jacine udarca potekla krv iz uha.
    U snu sam takodje imala osecaj savesti i krivice. Inace mi se cesto desava da sanjam totalno nepoznate ljude u raznim kontekstima.

    ОдговориИзбриши
  12. trudnica sam, termin mi se priblizio bas, a sinoc sam sanjala da sam prokrvarila pa me zanima sta to znaci...hvala unapred na odgovoru...

    ОдговориИзбриши
  13. U 5.sam mesecu trudnoce i sanjala sam svoju krv koja se pojavila nakon tusiranja na peskiru! Sta u tom slucaju znaci sanjana krv?

    ОдговориИзбриши