Ознаке

понедељак, 16. фебруар 2015.

Sanjati crkvu, ikone, sveće


  • Crkva u snu - nagoveštava velike promene i prelomne trenutke u životu, prelazak u novu životnu etapu. Stvaraju se planovi i preispituju prioriteti. Potrebno je malo predahnuti i prikupiti snagu za velike događaje.
  • Unutrašnjost crkve - oslikava duševno stanje čoveka, unutrašnju harmoniju, ako ima zlatnih predmeta i ikona - spokoj i blaženstvo misli i duše.
  • Sanjati mračnu, zapuštenu crkvu - odsustvo volje za radom i životom, ravnodušnost i nedostatak želje za razvojem i napredovanjem.
    Šta znači sanjati crkvu?
  • Sveće u crkvi - velika sreća u životu, mogućnost duhovnog i mentalnog napredovanja. Uskoro će se neočekivano brzo ostvariti planovi i želje koji su tek nedavno zamišljeni.
  • Ugašene sveće - još nije pravo vreme za ostvarivanje najvažnijih želja.
  • Požar u crkvi - opasnost od nepromišljenih poteza koji bi mogli napraviti neželjene važne promene u životu. Duhovno kolebanje, borba između dobra i zla, ili razočarenje u veru.
  • Razrušena crkva - potrebno je preispitati svojeu veru, želje i ciljeve. Nedostatak duhovnosti može narušiti unutrašnji hram čovekove duše.
  • Šta znači sanjati sveće?
    Sanjati rušenje crkve
     - predstoje teške odluke i mutne slike budućnosti. Potrebno je preispitati planove, odrediti ciljeve, razdvojiti važno od nevažnog, kako bi se neke želje iskristalisale i razrešile neke nedoumice.
  • Sanjati ikone - san se tumači na osnovu izgleda ikona, izraza lica i na osnovu osećanja koja izazivaju.
    Šta znači sanjati crkvu?
  • Lica na ikonama nežna i blažena - u narednom periodu neće biti nikakvih prepreka na putu ostvarivanja želja i ciljeva.
  • Lica na ikonama ružna i gruba - san govori o nezadovoljstvu samim sobom. Problem treba potražiti u uzroku zla, a ne u posledici.
    Šta znači sanjati sveće?
  • Razbijena ikona - predstavlja pustoš i besmislenost života, bes i mržnju onoga koji sanja, te loš odnos prema porodici i prijateljima.
  • Sanjati ikonu Bogorodice - pokazuje vaš strah i nesigurnost u vlastite snage i mogućnosti.
    Šta znači sanjati ikone?
  • Sanjati ikonu Isusa - veliko znamenje, velika sreća koja će se pojaviti u bliskoj budućnosti, San koji donosi dobrobit i velike pozitivne promene i važne događaje.

Za približnije tumačenje možete u komentarima opisati sličan san.
Lep pozdrav :)
alhemija snova


15 коментара:

  1. Sanjala sam crkvu u daljini u grckoj,zatim sam otisla do te crkve i usla u dvoriste prekrstila se,poljubila ikonu presvete Bogorodice koja se nalazila ispred i umila se sa svetom vodom,zatim jedna zena rekla kako ne smem da pijem tu vodu vec samo da se umijem i pokazala mi bocicu gde se nalazi ta ista voda a na bocici je slika od presvete Bogorodice...

    ОдговориИзбриши
  2. Sanjala sam ikonu Bogorodice i Isusa. Obije ikone su mi spale sa police, gdje mi inače i stoje. Ikona Bogorodice je pukla na pola, kada sam ju podigla lik se brisao, kao i lik Isusa.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман30. март 2017. 06:17

      Sanjao sam sveta bogorodicu i sveta petku kako mi daju da vidim vremenski sat koj se se munjevito okreće I onda se zaustavile na b 8888 dali neko zna sta to znaci!? Dali ima
      Veze mozda sa datumom 08.08.2018

      Избриши
    2. Анониман30. март 2017. 06:39

      Isto tako sam sanjao sveta bogorodicu sa jedne strane sveta petku sa druge strane i uvek i sanjam zajedno kako lebde oko mene ja sam u sredini hodamo nekom pustinjom dugim stazama put je vise peskaiv sa malom kamecicjma de mi pričaju da samo pravo idem ni levo ni desno i daju mi knjigu uzimam je sa straho poštovanjem ali sam svestan da ja to nemogu da naučim ali nesmem da ih odbijem ne iz straha vec iz ljubavi koje osecam koje mi prizaju često sanjam uglavnom kada idem pogrešnim putem voleo bi da ljudi veruju da je ovo samo prolazan zivot jedan test i da svate skupstinu života a to nije sigurno novac i biti rob sopstvenog života svrha je da učimo na greškama da prastamo jedno drugima i da provedemo najviše vremena sa našim naj milijima i ko nema vremena da ode do crkve da se pomoli nije strasno sveta crkva je u nama sve dokle verujemo mozemo se moliti i kuci i na pitu bilo gde moliti se najviše za gresnike da se gospod dragi smiluje a posle za nas ukucane i rodbinu doslo je vreme užasno sacuvajte veru to je najveće bigastvo koje postoji tako ćete sačuvati duše vaše a moleći se za gresnike cinice te dobro delo a da niste ni svesni koliko samo duše mozemo spasiti moleći se za njih grešne jer su prevareni od strane djavola poverovali su i predali mu dušu zbog novca koj nevredi zbog zlata koje ne sija teška su vremena dosla verujte u isusa hrista verujte u večni zivot veruj te u sebe slušajte sbe sta vam se iznutra kaže neka nam se Bog dragi svima smiluje nama kresnicima i neka nas nauci strpljenju mudrosti njegovoj neka nas sve pomiluje i pruzi ruku spasa nek mu je večna slava kao sto je na nebu tako i na zemlji sad u vekova vekova amin

      Избриши
  3. Zdravo!
    Sanjala sam da sam bila u kolima sa Aleksandrom Vucicem i Tomislavom Nikolicem (wtf) :O , odvezli su me u neko selo i ostavili ispred kucice koja lici na malenu crkvu, usla sam unutra i videla zenu kako sedi za oltarom imala je plave oci, cudan izdeformisan lik i sedu kosu skupljenu u rep i ako nije bila stara . Odmah sam osetila neku vrstu konekcije sa njom, dala mi je da pusim njen duvan za sta se ispostavilo da je kosa, rekla mi je da sam posebna i da dugo nije osetila tako nesto, kaze da je sveta zena a ja sam osetila da je neka vrsta vracare. U snu ispunjen osecaj straha i blazenstva istovremenom. KRenula sam da izlazim ,poljubila me je u usta i zagrlila tako jako da sam ostala bez vazduha, izasla sam napolje i osecala se produhovljeno . Posle 2 minuta opet sam se vratila kod nje krenula je da prica nesto a ja sam zapalila kosu koja je virela iz metalnih resetaka na zidu. Probudila sam se uzrujano kada sam se pogledala u ogledalo bila sam bleda kao sir a oci su mi bile jezivo crne imala sam osecaj kao da to nisam ja... Treba mi pomoc..

    ОдговориИзбриши
  4. Sanjala sam kako idem po blagoslov nad moštma nekog sveca, ali sa mnom idu nepoznati ljudi, ti ljudi su uzeli blagoslov i za svakoga je nesto zasvetlelo, ja jedino nisam htela...
    Kako bi to protumacila ?

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман11. мај 2016. 21:19

    Pozdrav,sanjala sam da casna sestra kreci crkvu u plavo,sta moze da znaci?

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar dan,
    Sanjala sam da kolegica iz skole slavi rodendan, mislim 50.-ti...
    Dolazili su polako poznate kolegice, ja u meduvremenu rezala kruh iz kojeg je izlazilo iz rupe 5-6 buba poput zohara...
    Dode i moja vjencana kuma i sjedne za mali stolic u toj starijoj velikoj kuci (inace joj zamjeram u stvarnom zivotu jer mojoj kceri nije cestitala rodendan, a kcer mi je bas na 13.05. stradala padom sa visokog stolca kada je slomila korijen nosa, a koza po cijelom celu pukla kao u pravi polukrug uz rub kose, sva sreca nisu pukle kosti cela i molila sam se Majci Bozjoj da ju oporavi i u 5 dana se cudom oporavila netom prije maturalne i bila prelijepa:)...
    Odjednom dolazi prekrasan mladi ilisvecenik ili Isus, sigurnija sam Isus...
    Setali smo van kuce kao po naselju...drzao me odjednom za ruku, poput zaljubljenog para, osjecala sam ljubav...naslonila glavu na njegovo rame...grlila sam ga i osjecala blzenstvo...tako sam se prekrasnog osjecaja probudila...:)
    Molim Vas tumacenje sna:),
    Hvala puno:)

    ОдговориИзбриши
  7. ja se zovem anastasija i sanjala sam ikonu svetog save u sumi i lisicu koja je mozda vuk

    ОдговориИзбриши
  8. Sta znaci sanjati da kipu Bogorodice perete noge i ona ozivi...?

    ОдговориИзбриши
  9. Sanjala sam Bogorodicu..ja sam na nekoj livadi i ona se pojavila na nebu nasmesila mi se i posla da kaze nesto ja sam se probudila... sta znaci to?

    ОдговориИзбриши
  10. Molim vas ako neko moze da mi protumaci san. Sanjala sam da sam u vecernjim satima sa suprugom i jos mekim usla u Hram Sv.Save, iako nisam htjela jer je bilo kasno. Na ulazu nas je sacekala monahinja i rekla mi "Udjite,udjite u pravo vrijeme ste dosli kad treba da mazemo Svece voskom". Iznenadjena usla sam u neku prostoriju gdje su lezala dva sveca. I Svetac sa moje desne strane uzeo me za ruku i okrenuo glavu pud mene i ocima mi pokazivao nesto. Drzala aam ga i ja za ruku. Toliko je realno sve bilo i takvo iznenadjenje moje. Ako moze tumacenje zahvalna bih bila

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман2. март 2017. 20:00

    Sta znaci sanjati Svetog Vasilija i stajati pored njegovih mosti u nekom tunelu?

    ОдговориИзбриши
  12. Molim Vas ako mozete da mi kazete sta znaci moj san.Sinoc sam bila na molitvi za zdravlje u manastiru Apostola Petra i Pavla u Stavama.Kada sam zaspala sanjala sam mnogo svetaca kako me svi nesto jure,spopadaju,pitaju...probudila sam se u dva min.do 00.00 jako sam bila uplasena

    ОдговориИзбриши